czwartek, 26 lipca 2012

Trendalarm - militaria

Przygotowani na jesienne trendy? Czy tego chcemy czy nie - nadchodzą militarne barwy, kroje, faktury. I o ile jestem w stanie znieść khaki i inne jej podobne - printu moro nie potrafię zdzierżyć. I modlę się, żeby jak najszybciej opuścił polskie ulice. 



Przygotowałam dla Was (z bólem serca ;-)) zestawienie najważniejszych militarnych motywów w popularnych sieciówkach - głównie Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Asos.







A niżej - na deser - kilka fotografii mojego autorstwa utrzymanych w militarnej stylistyce:

Modelka: Kinga Janek / Makijaż i fryzura: Ewelina Zych / Stylizacja i fotografia: Mirella Szymoniak

M.


9 komentarzy:

  1. Co do stylu militarnego akceptuje te cudowne guziki, pagony oraz poduszki na ramionach. Kolor fuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Co do stylu militarnego to według mnie jest nawet okey ;)
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorsze to chyba są te ubrania z printem moro....
    A kolor jest nawet ok, nawet spodobało mi się kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo nowego pojawilo się od czasu, kedy byłam tu po raz ostatni. Widziałam też nowe sesje, duuużo dobrego!

    Podoba mi sie zdjęcie Magdaleny, na którym widać kolczyk z białym okiem. W ogóle patrząc na to zdjęcie mam wrażenie, że przedstawiona na nim kobieta była kiedyś amiszką i stoi na balkonie swojego bogatego męża i wspomina stare czasy. Kolory, to w jaki sposób zdjęcie zostało przerobione <3.

    tak tak, wiem .. pewnie popłynęłam z interpretacją;)

    A kiedy będą te dwie pozostałe sesje? Dasz mi znać?
    Bardziej sie nie moge doczekac sesji z kwiecista sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. In love with this trend! super fabulous!
    have a fashionable weekend doll!
    Much Love,
    Borka
    http://chicfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. suuper zdjęcia :)) już nie mogę doczekać się jesieni xd zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz mi powiedzieć z pierwszego kolarza piąte zdjęcie z jakiego jest sklepu?

    OdpowiedzUsuń