piątek, 21 września 2012

Spike and ride!

Skłamałabym, gdybym powiedziała, że ćwiekowy trend jest mi obojętny. Można przyznać - pojawił się w idealnym momencie. Choć w moim przypadku jest wiecznie żywy. Podobnie jak amerykanizmy. Mam wrażenie, że nie znikają z mojej garderoby od lat. I na razie nic nie zapowiada, żeby coś zmieniło się w tym względzie.
Zatem dzisiejszy look jest próbą połączenia kowbojek z ćwiekowym szaleństwem. Osobiście - jestem zakochana w tym modelu botków. Ostatnio prawie w ogóle się z nimi nie rozstaję. Do tego są mega wygodne, więc jeśli jesteście zainteresowane kupnem - nie wahajcie się.

Btw, jutro Stylowa Noc Zakupów w CH Plejada Sosnowiec. Ktoś zamierza się pojawić?

PS. Kamizelka jest na sprzedaż. Nowa. Rozmiar M.

Postprodukcja zdjęć: Mirella Szymoniak




Kamizelka Bershka / Spodnie H&M / Koszulka New Yorker / Buty czasnabuty.pl / Ozdoba do włosów i pierścionek H&M / Bransoletki Malvare i Mohito/ Pasek Vero Moda
Kobietki, teraz przerwa na reklamę! Jeśli jesteście zainteresowane bransoletkami (wykorzystane w tym look'u), tworzonymi na zamówienie, klikajcie w zdjęcie poniżej i sprawdźcie szczegóły u źródła. Osobiście - polecam!


A już za czas jakiś - świeżutka outfitowa relacja z Wiednia.


A tu coś na pijątkowe popołudnie.


M.

23 komentarze:

  1. zdecydowanie kamizelka i buty rządzą !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! marzą mi się takie buty, tylko wyższe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo polowałam, ale w końcu znalazłam idealne (dla mnie).

      Usuń
  3. Masz sliczną urodę! Jesli chodzi o ubiór, buty zachwyciły mnie najbardziej, to skóra?

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO MI SIĘ PODOBA TWÓJ STRÓJ :)))))

    POZDRAWIAM

    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za komentarz ;) zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie!!! ;DDD

    www.live-style20.blogspot.com


    nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful!!!

    Would you like we follow each other?
    http://summermarlowe.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Your look is great!! :)

      http://doitnaturalnow.blogspot.com.es/

      Usuń
  8. ŚWIETNY blog ! Bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam również do mnie mam nadzieję, że się spodoba !
    Pozdrawiam :)


    P.S. Powodzenia w dalszym blogowaniu
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna stylizacja a zdjęcia jak i TY przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz obłędnie! genialna kamizelka i buty. i masz przepiękne włosy, długie ale takie zdrowe i zadbane :)

    obserwuję i pozdrawiam :*
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o łał świetna ta kamizelka <3 super stylizacja! <3
    Obserwuje i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko kolor paznokci mi się podoba, ciuszki, nie bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia sa świetnie zrobione! ;)
    całość cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna! Oczy naprawdę hipnotyzują! :) A co do stylizacji, to bardzo podoba mi się kamizelka ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  15. My favorite look so far! Please check out my new blog as well:

    www.fameisficklefood.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej mi się podoba przedostatnie *_*
    Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cudowna stylizacja <3 Zakochałam się w butach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę oderwać wzroku, jesteś wspaniała :)))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń