poniedziałek, 24 września 2012

Vienna (military) look

Militarny trynd prosto z Wiednia. A może odwrotnie. Kawałek Polski przywleczony do Austrii.
Nie będę rozpisywac się na temat stolicy samej w sobie - tej tematyce poświęcony zostanie kolejny (?) post. Bo w tym nie uświadczycie dużej porcji miasta.
Na razie tylko i wyłącznie "moda".

Niby militaria są zupełnie obce w moim organiźmie, a - proszę bardzo - to już drugi look w tej stylistyce. Natomiast musiał być dokładnie zmielony przez machinę mojej wyobraźni.


Postprodukcja zdjęć: Mirella Szymoniak 



Parka Pull&Bear / Body Reserved / Tregginsy H&M / Czapka New Yorker / Okulary H&M / Bransoleta Cubus / Pierścionki House, H&M / Naszyjnik H&M / Buty czasnabuty.pl / Earcuff VintageShop.pl


A tu ta sama stylizacja, jednak z innymi dodatkami (bransoletki Malvare, Romantica, Stradivarius / naszyjnik House).




Wierzcie lub nie, jednak w tych Litach przeszłam pół Wiednia. I mam na to świadków! Może nie wyglądają, jednak są bardzo wygodne.

Pozdrawiam poniedziałkowo,
M.

40 komentarzy:

  1. military look yet managed to remain sophisticated. and that's all because of the red lips. beautiful

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the military look. Really loving it with the red!

    Check out my latest look: bopontrend.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem chwalę na bransoletki, piknie pomalowane usta <3 Piękny postprocess !
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde takie wygodne sa te lity? I sa stabilne obcas sie nie chwieje? Przepiekne są ! Tylko nie jestem wprawiona w chodzeniu na wysokich butach. Myslisz ze dalabym rade? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcas jest bardzo stabilny. Jednak trzeba się przyzwyczaić do chodzenia w litach. Są dość specyficzne. ;-) Ale podkreślam - mój model jest bardzo wygodny.
      Lepszy niż ten: http://fogdancing.blogspot.com/2012/08/plejada.html

      Usuń
  5. Jesteś taka śliczna ,że można się nabawić mega kompleksów!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. MAŁE PYTANIE.Czy mogłabyś zdradzić jakiego sprzętu używasz do fotografowania. Każda foto jest wyjątkowe.Wiem,że oprócz aparatu jest też wielki talent, ogromny potencjał i dużo pracy ale wciąż się zastanawiam jakiego sprzętu używasz.Będę niezmiernie wdzięczna ponieważ szukam dobrej lustrzanki. :)
    -PiBi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się do mnie na priv.
      Ale rada dla tych, którzy chcą inwestować w sprzęt - dobre OBIEKTYWY przede wszystkim. Lustrzanka sama w sobie jest sprawą względną.

      Usuń
  7. genialna stylizacja ! :D
    i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, kiedy kupowałaś tę czapę? :) Jest super! Pamiętasz za ile była?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, kupiłam ją ok. 2 lata temu w NY. Kosztowała jakieś 39,90zł.

      Usuń
  9. ajj podpisz skad są te rzeczy, please:) genialny zestaw, zdecydowanie bardziej podoba mi się z pierwszymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, o co Ci chodzi. Wszystkie są przecież podpisane. ;-)

      Usuń
  10. I love the touch of red in the holding

    http://theworldseenbyjun.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta parka!! ;DD

    www.live-style20.blogspot.com

    nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorable outfit. You look so pretty :D
    xo

    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  13. Stunning look! I love the boots with the red pants! And your ring looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz nieziemsko pięknie! :)
    Uwielbiam ten outfit!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie dodatki z zestawu pierwszego:)) Sprawiają, że stylizacja jest nietuzinkowa.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Adorei seu blog visite o meu www.srtasam.com.br

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  17. jakiego tuszu do rzęs używasz? zawsze są ładnie podkreślone:) Anita

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW wylądasz cudnie! Mega stylowo i z pazuem. Od dawna jestem fanką Twoich fotografii.. ;)

    http://nextfashionlover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look pretty, love the military jacket!

    Xx
    www.estellelamode.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutnie genialny zestaw ! I choc militaria nie do konca do mnie przemawiaja w takim wydaniu je biore i to w calosci ! pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. wychodzisz na zdjęciach niesamowicie! Jesteś taka piękna i pewna siebie, aż miło się na Ciebie patrzy ;)
    A połączenie militari z czerwienią bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak udało ci się zapuścić tak długie paznokcie? :)
    zrób post o kosmetykach do makijażu jakich używasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, pięknie wyglądasz, stylizacja z militarną kurtką bardzo mi się podoba, zapraszam na mojego bloga do obejrzenia mojej interpretacji militarnego trendu.

    www.kameliaandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem tu pierwszy raz...i cholernie mi sie tu podoba...świetne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bosko masz usteczka pomalowane, zazdroszczę wyprawy i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Od czubka głowy, po czubki butów- geeenialnie! ^^ świetny makijaż, boska parka, genialne dodatki! :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic dodać, nic ująć! Blog fantastyczny :) Oczywiście obserwuję i dziękuję za odwiedziny mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  28. idealnie jak dla mnie!


    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. witam Super Blog:-) po drugie mam pytanko: nosze rozmiar ciuchow 38 zastanawiam sie jaki rozmiar parki mam zakupic bo jest super:-) M czy L a ty jaki masz jak moge spytac. pozdrawiam i pewnie czesciej bede odwiedzac twoj blog:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pull&Bear udostępnia 3 rozmiary. S, M, L.
      Ja mam S, ale jest na mnie nieco duża. Więc uważam, że możesz spokojnie wziąć Mkę. Najwyżej wymienisz.

      No ja myślę, że częściej! ;-)

      Usuń
  30. dzieki wielkie:-) napewno bede odwiedzac czesciej pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdjęcia fanastyczne :-) aż mi głupio, ze ja nie mam takiej jakości zdjęć :-(((((

    śliczna z ciebie dziewczyna!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń