niedziela, 7 kwietnia 2013

Welcome to Fight club, Roxanne

Emocje.
Potrzebujemy całej palety. Tych kapiących szczęściem, jak i tych, które wpędzają nas w stany głębokiej melancholii. Nie odrzucam żadnych. Jesteśmy skazani na jedne i drugie. Potrafię je smakować i czerpać z nich energię do działania. Celebrować. Zatrzymuję się, ale nie stoję. Pozytywne uderzają mi do głowy niczym dobry szampan, natomiast te na drugim biegunie najlepiej napędzają do twórczej pracy. Podsycam je w sobie, wykorzystuję do granic, próbuję zapamiętać jak najwięcej nim razem z czasem uciekną mi przez palce. Emocje są narkotykiem. Jednak nie obawiam się przedawkowania. Paradoksalnie, ich świadomość pozwala mi utrzymać równowagę.
Nauczyć się i pielęgnować odczuwanie. O to trzeba walczyć. Nie dać tego w sobie zniszczyć. Mimo cynizmu i szyderczego śmiechu wokół. Za mało czasu i zbyt wiele do stracenia, by udawać kogoś innego.
Może i brzmi to patetycznie. Nic to.
Dlatego "łap dystans i pamiętaj, na zakrętach się trzymaj".

Noszę w sobie coraz więcej słońca. Odnajduję dawny blask zużytych słów, wyczerpanych gestów. Wiosna przyjdzie niedługo. Wiem to.
I laid my monsters down.

Postprocessing Mirella Szymoniak


 
 
 

Dziś częściowo na sportowo. Jak wiecie, średnio przepadam za takim stylem, dlatego aby się z nim zmierzyć na swoim terenie, musiałam przełamać go kobiecymi akcentami.
Oversize'owy t-shirt jest jednym z najlepszych łowów ostatniego czasu i to za jego sprawą stworzyłam tę stylizację. Sportowy, a jednocześnie mocno uwydatniający kobiecą stronę mocy. Kurtka-bejsbolówka jest absolutnym must have sezonu wiosna-lato 2013. Moja w dodatku ma rękawy z eko-skóry.

Zestaw: Kurtka House | Oversize'owy T-shirt Choies | Spodenki Pull&Bear [old] | Rajstopy Cropp [old] | Podkolanówki Reserved | Buty Deichmann [old] | Naszyjnik H&M | Pierścionek H&M | Bransoletki House, House, Magical Jewerly



Pozdrawiam, Coelho blogosfery, Mirelho. ;-)


54 komentarze:

  1. hahaha, urwę Ci kiedyś ten jęzor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba! pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że nie jesteś przekonana do tego stylu, dla mnie wyglądasz BomBowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozum mnie źle, nie jestem przekonana jedynie do sportowych ubrań, do swojej stylizacji w 100% jestem. Nie publikowałabym jej, gdyby tak nie było. ;-) Hah, nie zabrzmiało to zbyt skromnie, ale mam nadzieję, że You know what I mean.

      Usuń
  4. Jak zwykle inspirująca i w każdym calu perfekcyjna ;)
    Wyglądasz oszałamiająco!
    Uwielbiam twoje oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś mega inspirującym stworzeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia.
    Ciekawe połączenie chłopięcego uroku i seksapilu kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecie od końca zdjęcie - takie mega pozytywne! I ten naszyjnik, też mam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, bo i dzień był bardzo udany. Ponadto przy tym fotografiku trudno zachować powagę podczas zdjęciowo-outfitowych spotkań. ;-)

      Usuń
  8. widziałam te kurtkę w Housie-niespecjalna. Fajny kolor szminki i biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie jest bardzo porządnie wykonana. Gruby materiał, dobra podszewka, rękawy z eko skóry. A teraz jeszcze lepsza cena [79,90] w stosunku do tej, za jaką kupiłam moją kurtkę. Ale każdy ma inny gust, szanuję to.

      Usuń
  9. Have the same jacket. Love your photos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny outfit! :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ;) Sama mam od dłuższego czasu chrapkę na taką kurtkę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdjęcie jest świetne! wyglądasz fenomenalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. na początku pomyślałam "hmm...dziwnie" ale jak zobaczyłam wszystkie fotki stwierdzam, że super stylizacja :) dodatkowe brawa za świetnie dobrany makijaż!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zawsze piszecie szczerze, tak jak czujecie. Nikt nie lubi taniego poklasku. :)
      Odzdrawiam!

      Usuń
  14. JESTEŚ CUDOWNA!!! Uwielbiam cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. moim zdaniem jedna z lepszych twoich stylizacji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszę to przy każdym poście. Już nie wiem, co myśleć, hahaha. Dzięki, Zocha!

      Usuń
  16. przepiękny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Niedawno szukałam takich rajstop i nie mogłam znaleźć ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że w Croppie identycznych już nie znajdziesz. Ja swoje kupiłam jakieś 1,5 roku temu, aż wstyd przyznać. Jednak dla pocieszenia napiszę Ci, że one nie pasują do wszystkiego. Do takiej sportowej stylizacji są ok, ale w pozostałych przypadkach wyglądają dość wyzywająco.

      Usuń
  18. Przepiekny z Ciebie Czlowiek. Fizycznie dopracowany, stylizacja dopelnia idealu... I w glowie lad. Mieszanka doskonala. Uwielbiam. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor szminki ^^
    Stylizacja cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. It's an amazing outfit, the t-shirt is really nice.
    But i like the first words more than the rest of the post... very poetic. I've loved that text.

    XXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm really glad You liked this post and most of all - You could understand my text. It means a lot.
      Thanks and see You next time!
      xx

      Usuń
  21. wow, genialnie wyglądasz;)
    koszulka super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Góra dla mnie super-kurtka, koszulka, naszyjnik wszystko gra. Mieszane uczucia mam co do dołu, konkretnie podkolanówek i butów. Przypuszczam, że inne buty diametralnie zmieniłyby moje odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny strój !

    wpadnij do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna stylizacja ! rajstopy są genialne ;)
    i znowu nie mogę przestać czytać tego co piszesz. jesteś niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za połączenie! Bardzo inspirujące. No i potrafisz zwinąć język w trąbkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniale wyglądasz ;) bardzo mi się podoba lakier na Twoich paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Oryginalna stylizacja, podoba mi się :)
    rewelacyjne zdjęcia ;) zakochałam się w pierwszym <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome photoshoot
    I like your outfit
    You are beautiful

    http://fashioneiric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz rewelacyjnie, plus - świetny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A co myslisz o czymś takim w podobnej stylizacji:
    http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-44393-Botki-GUESS-FL4COYLEP09.html
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty bardzo na tak, fajnie wyglądałyby czarne, bo nie lubię takich dosłownych wzorów w podobnych stylizacjach. :)

      Usuń
  31. Super koszulka i łańcuch i w ogóle wszystko!

    zapraszam do siebie:)
    http://fashion-kill-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. choć to zupełnie nie mój styl, podoba mi się wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja na co dzień własnie też ubieram się bardziej elegancko ale mam w szafie pare rzeczy które sa sportowe i wygodne:) I nigdy nie wiem jak to ze sobą połączyć ale na pewno wykorzystam twoje zdjęcia za inspiracje :) Alice

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczna stylizacja, wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś niesamowita, mega stylowa <3

    dziękuję za komentarz u mnie, podglądam Cię od dawna, idoolko <333

    OdpowiedzUsuń
  37. A może do tego zestawu jakieś ładne balerinki?
    http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-50155-Baleriny-VENEZIA-1626-Pel-Nero.html
    Bo nie wiem, jakoś buty na obbcasie trochę kłócą mi się z całością...

    OdpowiedzUsuń