niedziela, 9 czerwca 2013

Vanishing point

Na granicy światów. 
Stoisz jedną nogą na tym, drugą na tamtym. Początkowo masz nadzieję, że uda Ci się zachować równowagę. Jednak oba oddalają się od siebie w dwóch przeciwnych kierunkach. Kontury kiedyś tak wyraźne, dzisiaj jakby spowite mgłą. 
Trzeba zdecydować, na pokład którego wskoczyć, by nie przepaść w otchłani niebytu. Trzeba zdecydować, który ze światów będziesz znać już tylko z opowieści i niewyraźnie tlących się wspomnień.
Schyłek jednego jest początkiem drugiego. Nie mogą istnieć równolegle.
I nie możesz zrobić nic poza bierną obserwacją tego, jak któryś z nich powoli wymyka Ci się z rąk i ginie na horyzoncie. 

The time has come for bitter things.


 

Biel, która zdominowała letni sezon, często gości i w moich codziennych stylizacjach [czego pierwszy wyraz mogliście zaobserwować dziś]. Postanowiłam zmiksować ją z czarnymi akcentami w sportowym looku, przełamując go jedynie delikatnymi, eleganckimi sandałami i surową w swej formie biżuterią.

Zestaw: Czapka WePeaceIt Apparel | Kamizelka Zara [dostępna również w Sheinside] | T-shirt Choies | Spodenki H&M | Sandały Zara [znajdziesz je również w Choies] | Bransoleta Bershka | Pierścionek i naszyjnik H&M



42 komentarze:

  1. kurcze, kupiłam te same sandały i tak leżą u mnie, bo ciężko mi je wkomponować w coś, ale u Ciebie wyglądają pięęęęknie!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you look beautiful :)
      i love the tee !

      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. Jeeeej tym zestawem przebiłaś wszystko. Jest totalnie wyjechany ♡ do tego przepięknie wyglądasz i te Twoje włosy . Można się zakochać !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. super <3
    masz cudowne włosy!

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie czapa.. Ty mi sie w niej podobasz, Twoja twarz i wlosy świetnie sa w niej zaakcentowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja!

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie czapa.. Ty mi sie w niej podobasz, Twoja twarz i wlosy świetnie sa w niej zaakcentowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycasz :)
    zakochałam się w twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biel pasuje idealnie do Twojej urody

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie i sandały - nie nie nie i jeszcze raz nie, reszta super.
    P.s. Więcej tekstu! Uwielbiam Cię czytać.

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu ale super wygladasz! Sportowo i dziewczęco zarazem ;) piękne zestawienie
    Zapraszam do mnie
    Fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne zdjęcia! Jak z magazynu o modzie! Wspaniale wyglądasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne tak czysto i ze smakiem
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Może dzisiejszy zestaw do mnie nie przemawia, ale to jest totalnie Twój styl - trochę odważny, trochę sportowy, trochę elegancki. Podoba mi się, że potrafisz się bawić modą i tym samym eksperymentujesz z tymi różnymi stylami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze genialne fotki:) i podobają mi się Twoje włosy, są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za taką długością spodni, ale Ty bardzo fajnie je zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawie, podoba mi się góra, bardzo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś niesamowitego!!! Bomba ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. o też jestem szczęśliwą posiadaczką tej kamizelki! Fajnie ją zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka Ty jesteś śliczna!!! Stylizacja bardzo do Ciebie pasuje. Perfekcyjny makijaż i zdjęcia.Serdecznie Cię pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę urody ! ;)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. masz piękne włosy! ;)
    http://whateverubelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. idealnie dobrane elementy! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz, świetny look! połączenie biel zresztą zawsze się obroni <3

    świetny blog, obserwuję i pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam taki styl :) Najgorsze jest to, że gdy ubrałabym się tak sama wyglądałabym śmiesznie. Mega piękna kobitka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham Twoje zdjęcia, są perfekcyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię.
    lubię.
    dobrze dobrane.
    dobry klimat.
    i włosy!

    zapraszam.
    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    OdpowiedzUsuń
  28. mega zestaw i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie!
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja i do tego boskie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie wolę Cię w kapeluszach, ale look bardzo fajny :))) Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie! Buty z pewnością są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

  33. slicznie:)
    Moze tez takie http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-50227-Sandaly-GINO-ROSSI-DN637L-TWO-CGCG-1325-0.html by tu pasowaly?

    OdpowiedzUsuń
  34. WoW! Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i już wiem, że będę tu często zaglądać! Stylistycznie, estetycznie i "fotograficznie" zdecydowanie najlepiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Całowałbym Twoje boskie stopy.

    OdpowiedzUsuń