niedziela, 1 grudnia 2013

YOLO*

"Ze wszystkich zmartwień, którymi trapiłam się w życiu, przynajmniej dziewięćdziesiąt procent było niepotrzebnych - często powtarzam to moje ulubione powiedzenie. Może jesteśmy zbyt czujni, zbyt uważni, zbyt zasłuchani w nasze obawy. Wydaje nam się, że zaraz, lada chwila, coś złego może się zdarzyć, a nawet powinno. (...) Może w tych wszystkich obawach gubi się samo życie, jego niepowtarzalny smak.... Może słowo 'lekkomyślność' oznacza coś dobrego - po prostu lekkość myśli, czyli beztroskę A tak bardzo przecież chcemy, choćby przez chwilę, być bez trosk. Może odwaga to nie jest brak strachu, tylko panowanie nad nim."

Spokój.

Set: Dziś postawiłam na streetwear, przełamany zwierzęcymi akcentami w postaci lekkiego, jesiennego płaszcza (ZARA - old collection). Oszczędność dodatków. Kapelusz (Seeberger) i proste buty (Vagabond). Najciekawszym elementem stylizacji nie jest dla mnie przyciągający i skupiający na sobie całą uwagę płaszcz, ale dresowa, minimalistyczna sukienka (Keyce). Wybrałam tę w odcieniach szarości i bieli.

Zestaw: Płaszcz Choies / Sheinside | Sukienka KEYCE | Buty Vagabond via Schaffashoes | Pierścionki H&M | Kapelusz Seeberger via StylePit



*You Only Love Once

32 komentarze:

  1. Jeeeju, wyglądasz cudownie *__*
    Piękny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. ten motyw zeberki w stylizacji jest naprawde super!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie napawa takimi pozytywnymi emocjami ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten cytat i lubię go bardzo :) Ładnie Ci z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest śliczna!<3
    + uroczo wyglądasz gdy się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jak tu cudownie! :) cudna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki i pierścionki mnie urzekly ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w 100% genialnie jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest świetna ♥ btw bardzo zgrabna pupa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pasują Ci bardzo kapelusze! widzę sesja w Kato ;p
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great coat & I love your rings ! xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Forever gorgeous! Love your coat and rings! x

    sartorialust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle stylizacja kot! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju *.*
    Jesteś bardzo fotogeniczna piękne zdjęcia i stylizacje
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz perfekcyjnie :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, miły dla oka i niezwykle przyjemny. Bardzo fajna kolorystyka, świetnie dobrane dodatki i rzeczy. Fajnie jest!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. mega mi się podoba , zapraszam do mnie:*:)
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. stylizacja jest świetna,a Ty tak genialnie wychodzisz na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Minimalistyczna i świetna ;]

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na
    Przegląd Swetrów Świątecznych oraz Konkurs ;]
    szymonkloc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna marynarka, marzy mi się taka do sesji!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taka mala prosbe, bo uwielbiam Twoje przemyslenia i cytaty: czy moglabys podac skad pochodza (cytaty oczywiscie, bo przemyslenia to napweno odbicie twojego stanu ducha, choc cytaty przeciez takze:) Troche zagmatwany ten tekst, ale tak wlasnie sie teraz czuje.Cz ten ostatni to "Brida", bo tak mi zapachnialo Paulo Coelho...

    OdpowiedzUsuń
  23. Can I make a suggestion? I believe youve obtained something good here. But what should you added a pair links to a page that backs up what youre saying? Or possibly you could give us one thing to look at, one thing that may connect what youre saying to one thing tangible? Only a suggestion. Anyway, in my language, there arent much good source like this.
    games onlin for ipad

    OdpowiedzUsuń