sobota, 11 stycznia 2014

Zimowy przeglad naszyjników

Przygotowałam dla Was weekendowy przegląd najciekawszych naszyjników dostępnych aktualnie w najpopularniejszych sieciówkach. Trwają wyprzedaże, zatem właśnie w tym gorącym okresie możemy upolować ciekawe dodatki po bardzo korzystnych cenach. Ale uwaga! Znikają ze sklepów z minity na minutę. Radzę się pospieszyć. ;-)
Zapraszam do oglądania.

Bershka
Bershka
Bershka
Bershka
Stradivarius
Stradivarius
Stradivarius
Stradivarius
Stradivarius
Stradivarius
Pull&Bear
Zara
New Look
New Look
Topshop
Topshop
Topshop
Topshop







9 komentarzy:

  1. Wczoraj właśnie latałam po sklepach i w Stradivaiusie rzeczywiście mega naszyjniki mają i to tylko po 19 lub 29 zl, bransoletki po 9 i 14 zł, także dołączam się do Twoich słów kochana, śpieszcie się, bo rzeczywiście mega oblężenie przy nich jest :) Ja już się obkupiłam w swoje perełki :D Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, na które ja polowałam online już zniknęły.
      I chyba będę musiała pobiegać po stacjonarnych sklepach.
      Odzdrawiam! ;-)

      Usuń
  2. Oj chyba też będę musiała się wybrać po takie błyskotki. Przeraża mnie tylko fakt, że (przynajmniej w Poznaniu) najczęściej przy wyprzedażach cała biżuteria jest pomieszana i poplątana. Najczęściej w sklepach typu właśnie stradivarius czy bershka... Ale nie ma co się zniechęcać, tylko biec! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Śląsku raczej nie spotykam się z tym problemem. Wszystkie błyskotki wiszą na przyczepione do swoich oryginalnych 'opakowań'.
      Może jedynie w przypadkach, kiedy towar jest już rzeczywiście przebrany, wszystkiego jest jak na lekarstwo, gdzieś w granicach 70% obniżki cen.

      Usuń
  3. cudowne rzeczy, jedank nie w moim stylu - za dużo trochę :P
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kupować biżuterię na wyprzedażach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, Mirella! Super propozycje :)

    OdpowiedzUsuń