niedziela, 13 kwietnia 2014

Addicted

Noradrenalina - ekscytacja, przyspieszone bicie serca, przypływ energii, uczucie euforii, zdolność do intensywniejszego przeżywania.
Dopamina - odczuwanie szczęścia i przyjemności.
Oksytocyna - błogi spokój, zaufanie.
Wazopresyna - wierność.
Serotonina - rozdrażnienie, brak koncentracji, bezsenność, stany depresyjne.

Permanentny deficyt.


Absolutnym hitem sezonu jest dla mnie parka. Kurtka ta zdobyła street style już jakiś czas temu. Tej wiosny zastępuje nam płaszcz i będzie świetnie prezentować się zarówno do jeansów, jak i do sukienki i szpilek. Taka lekka wiatrówka jest idealną propozycją na okres przejściowy. Możemy wybierać spośród półprzeźroczystych, khaki lub modeli we wzory, jak cętki czy kwiaty. Ja wybrałam tę w zwierzęcy print, która jest pierwszym planem dzisiejszej stylizacji.
Zestaw uzupełniłam o jeansy boyfriend, luźny t-shirt, biker boots i dużą sportową torbę.
Zestaw: Parka House | T-shirt H&M | Jeansy boyfriend House | Pasek River Island | Naszyjnik Sheinside | Zegarek VintageShop | Buty Choies | Torba House | Tattooo DCER | Pierścionki H&M | Okulary Brylove

30 komentarzy:

  1. Mega zestaw! Ale Ty we wszystkim wyglądasz obłędnie ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look, spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit zachwycający, wszystko idealnie do siebie pasuje <3
    PS. Mas świetne paznokcie ;*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudna torebka! nie powiedziałabym że z house xd
    pierścionki też są śliczne!
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, jak zwykle! :) Zestaw bardzo w moim guście, prześwietna parka!
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka parka była kiedyś w Sinsay, ale nie udało mi się znaleźć rozmiaru i wciąż wzdycham do panterkowej, może w końcu uda mi się trafić :D
    A zestaw bardzo mi się podoba, fajnie dobrane kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie uda Ci się znaleźć jej w House, to na pewno dostaniesz podobną w Reserved.

      Usuń
    2. <3 Parka cudo!!! można ją jeszcze gdzieś dostać???

      Usuń
  7. so pretty!!!
    http://anjcatan.blogspot.com/

    Super awesome if we could follow each other :)))
    https://www.facebook.com/unconventionalflair
    http://www.bloglovin.com/en/blog/11186163

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna parka, inna niż większość przeglądanych na blogach (zielone z czarnymi rękawami i kapturem obszytym futrem). Uroczy tatuaż, uwielbiam łapacze snów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Parka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parka jest świetna!
    i tatuaż przecudny, piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw a panterkowa parka - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że zestaw jest wspaniały! Wszystko mi się w nim podoba,a Ty wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie :)
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie ostatnio też się przymierzałam do tej parki w Housie :) Jest świetna, absolutnie wyróżnia się na tle innych kurtek :) A mini pierścionki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna jesteś ^^

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta parka!!! Takie kolory fantastycznie pasują do Twojej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciagle zastanawiam się nad tą parką - z jednej strony strasznie mi się podoba, z drugiej wszyscy ją mają. I mam problem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. przyczajam się na tą panterkową parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o tak ten tatuaż jest śliczny. też mam łapacz, tylko dużoooo większy :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się :)
    Dodaj zdjęcie na nowo powstałego portalu modowego jakim jest www.cassual.pl, którego celem jest promocja blogerek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń