niedziela, 20 lipca 2014

New In #26

Wyprzedaże trwają w najlepsze [również u mnie! Zdecydowanie poszerzyłam gamę ubrań i akcesoriów do sprzedaży. Zobaczcie poprzedni wpis - KLIK]. Dziś mogę pochwalić się tym, co udało mi się kupić podczas sezonowych przecen. Postawiłam na klasykę w duchu smart casual i ponadczasowe fasony. Nabyłam to, co sądzę, że posłuży mi kilka następnych sezonów, bez względu na zmieniające się trendy. Wyjątkowo zauroczył mnie komplet w stylu marynarskim - idealnie sprawdzi się latem w mieście.

 Naszyjnik ZARA

Marynarka Choies | Spodenki Choies

Torebka Orsay

Skórzana kurtka ZARA

Marynarka Choies

Koszula Choies

Torebka Blackfive

Naszyjnik Bershka


Przygotowałam dla Wam przykładowe propozycje stylizacji z wykorzystaniem powyższych zdobyczy:




A co Wam udało się złowić na tegorocznych wyprzedażach? Pochwalcie się w komentarzach.
Za kilka dni pojawi się nowy post wraz ze stylizacją. Stay tuned!
Udanej niedzieli,
Mirella!

19 komentarzy:

  1. Super rzeczy upolowalas!
    Ja ograniczylam się do topu z motywem palm i zwyklych jeansów.
    Zapraszam do siebie;
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te naszyjniki to super zakupy! zrobią calutką stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Najbardziej wpadła mi w oko błękitna torebka, jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da sie nie kochac Twojego bloga! Zawsze ciekawie i w dobrym guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. what a pretty items. :)
    rinx
    http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztuje ta blekitna torebeczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik z bershka mnie powalił ! BOSKI <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne sa te nowosci, wspaniale rzeczy!

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. torebki boskie i jestem ciekawa jak prezentuje sie ta marynarka w calej okazalosci

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na Twoja stylizacje z tymi rzeczami :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłaś przepiękne torebki, zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka Orsay i kurtka z Zary - cudo <3
    nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji, więc powiedz mi proszę, jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog! :)) Dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć! :)
    www.lajfissimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń