piątek, 1 sierpnia 2014

Classic

Niedawno stwierdziłam, że zdecydowanie zbyt rzadko na moim blogu pojawiają się propozycje stylizacji smart casual. Takie, które z powodzeniem sprawdzą się na biznesowych spotkaniach lub po prostu w pracy. 
Ci, którzy zaglądają tu na bieżąco, wiedzą, że jestem oddaną fanką wzorów. Muszą pojawić się przynajmniej na jednej części garderoby. Spodniach, koszuli lub marynarce. Dziś postawiłam na klasyczny zestaw i ograniczyłam się do printów na koszuli. Założyłam eleganckie spodnie w przygaszonym kolorze oraz czarną marynarkę [stanowi bazę każdej stylizacji]. 


Zestaw: Marynarka Choies | Koszula Choies | Spodnie Zara | Pasek Zara | Buty Zara | Bransoleta Bershka | Torebka Blackfive


21 komentarzy:

  1. Genialny zestaw, piękne kolory! Sama chętnie bym w taki wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your look!!!

    http://totociccia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja. Wyglądasz na prawdziwa kobiete z klasą. ;) super! ;)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka i buty - mega interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! jest bardzo kobieco i elegancko, ale przede wszystkim stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesująca bluzeczka. Zestaw jak najbardziej nadaje się do pracy - na jesień jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprost genialnie wyglądasz w takiej klasycznej stylizacji. Kobieta stylowa i z klasą :) mega podoba mi się print koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny wzór. Bardzo elegancki sam w sobie, interesujący kolorystycznie. Bardzo ożywczy i "ubierający", niemal biżuteryjny. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, elegancki look :) podoba mi się połączenie brązu i szarości

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit. Spodnie są fantastyczne, ale wszystko z osobna idealnie ze sobą współgra tworząc świetną całość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie to wszystko razem wygląda. Spodnie i bluzka są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! Połączenie kolorystyczne sprawia że cały biznesowy look nie jest nudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, koszula jest genialna, slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przecudownie! Na prawdę inspirujesz, masz to coś co sprawia, że chce się tu częściej bywać.. ;)

    Pozdrawiamy z maleństwem i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzymy!
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego rodzaju stylizacje! Wyglądasz pięknie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! Piękna jesteś i cudowna stylizacja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz, taki styl do mnie przemawia ! :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń