niedziela, 14 grudnia 2014

Christmas wishlist! The perfect gift...

Dear Santa, please bring me...


Do świąt Bożego Narodzenia zostały już niecałe dwa tygodnie! To ostatni dzwonek, aby zakupić podarki dla swoich najbliższych. I ja przygotowałam więc swoją świąteczną listę prezentów. Zerknijcie, może moja Christmas wishlist zainspiruje i Was. 
Moimi hitami tej zimy są przede wszystkim zielony płaszcz, kurtka-futerko [must-have] oraz klasyczny, minimalistyczny zegarek DW [aktualny hit internetu].
Czekam również na Wasze propozycje. Być może pominęłam coś wartego uwagi.

Aby zobaczyć wybrany produkt w pełnej okazałości wystarczy kliknąć w zdjęcie.

Zegarek Daniel Wellington $199
High neck top 35,90
Torebka 199
Koszula z łezką 69,90
Sweter 129,90
Kubek 29,90
Książka 31,99
Naszyjnik boho z kamieniami 69,90
Spódnica w panterkę 79,90
Koszulka 69,90
Zielony płaszcz 170
Torebka 63,78
Spodnie 95,23
Kurtka 176,37
Kapelusz boho 98,75
Sukienka z paskiem 199
Koszulka 69,90
Torba $40.99
Wizytowe spodnie 97,93
Dzianinowe kapcie 59,90
Koronkowe figi Clotilde 150
Obudowa na iPhone'a 39,90
Obudowa na iPhone'a 49,90
Perfumy SeeByChloe ok.185/30ml



Kochani, mam dla Was świąteczną niespodziankę! Przy zakupie wybranego modelu zegarka Daniel Wellington ze skórzanym paskiem, otrzymacie 50% na wybrany pasek NATO, oraz gratis świąteczne opakowanie! Oprócz tego darmową przesyłkę przy zakupie zegarka.

A na hasło holidayfogdancing otrzymacie również 15% zniżki na zegarek! Kod ważny jest do 15.01.15 na stronie www.danielwellington.com.

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie naprawdę świetne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zielony płaszczyk byłby całkiem fajnym prezentem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zakochałam się w torebkach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet majtki mogą być niebanalne :D Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. High neck top i koszula z łezką są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. na zegarek DW choruję już od dłuższego czasu….

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog! Can we follow each other? You will Write me on my blog or ou will follow me (instagram, fb page, blogvin too) and i follow you:)

    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. ah, ten zegarek <3 zakochałam się również z kapeluszu i chyba na pocieszenie, że nie mogę kupić zegarka, sprezentuję sobie nowy kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula z łezką po prostu super! torebki przecudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomity post. Torebka świetna;)

    http://ohmagnifique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń