wtorek, 6 października 2015

Trendy i elegancja? Femestage Eva Minge!

Od niedawna w Silesia City Center funkcjonuje salon FEMESTAGE. Latem skusiłam się na oversize'ową koszulę. Pokazałam Wam ją w stylizacji na blogu [KLIK]. Teraz postanowiłam sprawdzić, co marka oferuje nam na okres jesienno-zimowy, szczególnie, że to dopiero druga kolekcja. Wspaniale jest móc obserwować, jak marka rozwija się z sezonu na sezon.


FEMESTAGE to nowa propozycja modowa dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge. Eva tworzy kolekcje, łącząc modę haute couture z ready-to-wear. To marka dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.

Najnowsza kolekcja Femestage obfituje w najmodniejsze kolory: granat, bordo, ecru, butelkową zieleń, czerń, indygo [trend alert!]. Co więcej, to bazowe barwy, które budzą skojarzenia z elegancją, pozwalają w prosty sposób tworzyć niezwykle stylowe outfity. Przekonacie się same, odwiedzając salon, że przymierzając jedną część garderoby, inne doskonale z nią współgrają. 



Nowością w jesienno-zimowej kolekcji FEMESTAGE są wykonane z wysokiej jakości naturalnej skóry botki, kozaki za kolano i czółenka.

Wiodącą linią w nowej kolekcji jest linia Cocooning. „W sezonie jesień-zima 2015/16 nieustannie towarzyszyć nam będzie chęć opatulenia się, okrycia się, czy wręcz ukrycia pod kilkoma warstwami ubrań. Dlatego w najnowszej kolekcji znajdziemy oversize’owe płaszcze i kurtki z szerokimi kołnierzami, pod którymi z powodzeniem zmieszczą się ciepłe, moherowe swetry i golfy.” Wśród nich znalazłam również coś, co szczególnie wpadło mi w oko. To oversize'owy płaszcz, przypominający kokon - w kolorze ecru oraz bordowym. 



W najnowszej kolekcji FEMESTAGE nie zabrakło klasyki i ponadczasowych elementów garderoby, jak trencze, spódnice za kolano oraz dobrze skrojone marynarki. Wszystko w barwach beżu, kawy z mlekiem, czerni, granatu.


Z mojego punktu widzenia, najlepiej prezentują się dwurzędowe trencze oraz granatowe marynarki. Jesienią i wiosną pasują absolutnie do wszystkiego. Zarówno do jeansów i sportowego obuwia, jak i do spodni w kant, jedwabnej bluzki i eleganckiej cienkiej apaszki wokół szyi [trend alert!].


Drugim, niezmiennie ulubionym elementem mojej szafy są kurtki o kroju ramoneski. Czarna nigdy nie wychodzi z mody, natomiast w tym sezonie chętnie skusiłabym się na barwę burgundu i nosiła w mikrotrendzie z o ton ciemniejszym lub jaśniejszym dołem, lecz w tym samym kolorze. Skórę zamieniłabym na zamsz, który jest teraz w modzie.


Klasyczne formy kolekcji przełamano kolejnym trendem  - frędzlami. Są wszechobecne na wybiegach, w kolekcji Evy Minge nie mogło ich zabraknąć. Moje serce skradły sandały oraz spódnica.  Jako że frędzle są dość strojne same w sobie, zestawiłabym je ze spokojniejszą górą i nie eksperymentowała z dodatkami.



W najnowszej kolekcji widoczny jest również trend militarny. Dominują kolory khaki oraz oliwkowej zieleni. Butelkową zieleń przeniesiono na skórzane spódnice z suwakami, dostępne w wersji mini i midi. Te ostatnie idealnie nadają się do biurowego dress code w połączeniu z białą koszulą i szpilkami.   


Poniżej przedstawiam Wam moją listę must-have tej jesieni i zimy z najnowszej kolekcji. Większość z nich przymierzyłam i pokazałam Wam na zdjęciach w tym wpisie.

Marynarka Femestage
Spódnica z frędzlami Femestage
Trencz Femestage
Spodnie palazzo Femestage
Kurtka Femestage
Spódnica Femestage
Kurtka typu biker Femestage
Skórzane botki Femestage
Kardigan z frędzlami Femestage
Spodnie cygaretki Femestage
Płaszcz oversize Femestage
Buty na słupku Femestage



Salon Femestage znajdziecie w Silesia City Center na Al. Mikołowskiej.


18 komentarzy:

  1. love your selection!

    www.bstylecoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, ponadczasowa kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy, bardzo elganckie!
    Bordowy płaszcz najbardziej mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bordowy plaszcz i czarne buty! piekne!

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, wiele fajnych ubrań i dodatków..
    \pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the fringed skirt! :)

    If you want to follow each other on social media, let me know!

    http://goo.gl/KL9p2S

    OdpowiedzUsuń
  7. co do całej kolorystyki kolekcji - byłabym w niebie :)
    rzeczy wyglądają bardzo interesująco, podejrzewam, że ich jakość również nie budzi wątpliwości :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ubrania są bardzo porządnie wykonane. Osobiście byłam zaskoczona trenczem. Nie ma porównania z sieciówkami.

      Usuń
  8. Bordowy płaszcz jest przepiękny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bordowy płaszcz cudo :) A Mirella jest śliczną kobietą, miałam okazję widzieć ją w wersji "live" - jako że pracowałam w tej samej korpo - co na zdjęciach to i na żywo: piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja wygląda bardzo ciekawie, uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż Ci zazdroszczę, że jesteś zapraszana do tego typu sklepów. Cała kolekcja jest świetna, a frędzle uwielbiam <3. Naprawdę super ciuszki *.*. Asortyment mają świetny.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny bordowy płaszcz. Mogę spytać jak z rozmiarówką?

    OdpowiedzUsuń