wtorek, 6 października 2015

Trendy i elegancja? Femestage Eva Minge!

Od niedawna w Silesia City Center funkcjonuje salon FEMESTAGE. Latem skusiłam się na oversize'ową koszulę. Pokazałam Wam ją w stylizacji na blogu [KLIK]. Teraz postanowiłam sprawdzić, co marka oferuje nam na okres jesienno-zimowy, szczególnie, że to dopiero druga kolekcja. Wspaniale jest móc obserwować, jak marka rozwija się z sezonu na sezon.


FEMESTAGE to nowa propozycja modowa dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge. Eva tworzy kolekcje, łącząc modę haute couture z ready-to-wear. To marka dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.

Najnowsza kolekcja Femestage obfituje w najmodniejsze kolory: granat, bordo, ecru, butelkową zieleń, czerń, indygo [trend alert!]. Co więcej, to bazowe barwy, które budzą skojarzenia z elegancją, pozwalają w prosty sposób tworzyć niezwykle stylowe outfity. Przekonacie się same, odwiedzając salon, że przymierzając jedną część garderoby, inne doskonale z nią współgrają. 



Nowością w jesienno-zimowej kolekcji FEMESTAGE są wykonane z wysokiej jakości naturalnej skóry botki, kozaki za kolano i czółenka.

Wiodącą linią w nowej kolekcji jest linia Cocooning. „W sezonie jesień-zima 2015/16 nieustannie towarzyszyć nam będzie chęć opatulenia się, okrycia się, czy wręcz ukrycia pod kilkoma warstwami ubrań. Dlatego w najnowszej kolekcji znajdziemy oversize’owe płaszcze i kurtki z szerokimi kołnierzami, pod którymi z powodzeniem zmieszczą się ciepłe, moherowe swetry i golfy.” Wśród nich znalazłam również coś, co szczególnie wpadło mi w oko. To oversize'owy płaszcz, przypominający kokon - w kolorze ecru oraz bordowym. 



W najnowszej kolekcji FEMESTAGE nie zabrakło klasyki i ponadczasowych elementów garderoby, jak trencze, spódnice za kolano oraz dobrze skrojone marynarki. Wszystko w barwach beżu, kawy z mlekiem, czerni, granatu.


Z mojego punktu widzenia, najlepiej prezentują się dwurzędowe trencze oraz granatowe marynarki. Jesienią i wiosną pasują absolutnie do wszystkiego. Zarówno do jeansów i sportowego obuwia, jak i do spodni w kant, jedwabnej bluzki i eleganckiej cienkiej apaszki wokół szyi [trend alert!].


Drugim, niezmiennie ulubionym elementem mojej szafy są kurtki o kroju ramoneski. Czarna nigdy nie wychodzi z mody, natomiast w tym sezonie chętnie skusiłabym się na barwę burgundu i nosiła w mikrotrendzie z o ton ciemniejszym lub jaśniejszym dołem, lecz w tym samym kolorze. Skórę zamieniłabym na zamsz, który jest teraz w modzie.


Klasyczne formy kolekcji przełamano kolejnym trendem  - frędzlami. Są wszechobecne na wybiegach, w kolekcji Evy Minge nie mogło ich zabraknąć. Moje serce skradły sandały oraz spódnica.  Jako że frędzle są dość strojne same w sobie, zestawiłabym je ze spokojniejszą górą i nie eksperymentowała z dodatkami.



W najnowszej kolekcji widoczny jest również trend militarny. Dominują kolory khaki oraz oliwkowej zieleni. Butelkową zieleń przeniesiono na skórzane spódnice z suwakami, dostępne w wersji mini i midi. Te ostatnie idealnie nadają się do biurowego dress code w połączeniu z białą koszulą i szpilkami.   


Poniżej przedstawiam Wam moją listę must-have tej jesieni i zimy z najnowszej kolekcji. Większość z nich przymierzyłam i pokazałam Wam na zdjęciach w tym wpisie.

Marynarka Femestage
Spódnica z frędzlami Femestage
Trencz Femestage
Spodnie palazzo Femestage
Kurtka Femestage
Spódnica Femestage
Kurtka typu biker Femestage
Skórzane botki Femestage
Kardigan z frędzlami Femestage
Spodnie cygaretki Femestage
Płaszcz oversize Femestage
Buty na słupku Femestage



Salon Femestage znajdziecie w Silesia City Center na Al. Mikołowskiej.


21 komentarzy:

  1. love your selection!

    www.bstylecoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, ponadczasowa kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy, bardzo elganckie!
    Bordowy płaszcz najbardziej mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bordowy plaszcz i czarne buty! piekne!

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, wiele fajnych ubrań i dodatków..
    \pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the fringed skirt! :)

    If you want to follow each other on social media, let me know!

    http://goo.gl/KL9p2S

    OdpowiedzUsuń
  7. co do całej kolorystyki kolekcji - byłabym w niebie :)
    rzeczy wyglądają bardzo interesująco, podejrzewam, że ich jakość również nie budzi wątpliwości :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ubrania są bardzo porządnie wykonane. Osobiście byłam zaskoczona trenczem. Nie ma porównania z sieciówkami.

      Usuń
  8. Bordowy płaszcz jest przepiękny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bordowy płaszcz cudo :) A Mirella jest śliczną kobietą, miałam okazję widzieć ją w wersji "live" - jako że pracowałam w tej samej korpo - co na zdjęciach to i na żywo: piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja wygląda bardzo ciekawie, uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż Ci zazdroszczę, że jesteś zapraszana do tego typu sklepów. Cała kolekcja jest świetna, a frędzle uwielbiam <3. Naprawdę super ciuszki *.*. Asortyment mają świetny.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny bordowy płaszcz. Mogę spytać jak z rozmiarówką?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakość ciuchów w stosunku do cen jest słaba. Kupiłam płaszcz zimowy na 600 zł, po miesiacu mechaci się w wielu miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Read More Here m6w16e5p27 louis vuitton replica handbags replica bags review j0g50z9l58 replica bags us this post g3r88n1q02 replica bags ru replica bags manila fake hermes a4a20l6d44 replica bags high quality

    OdpowiedzUsuń