CLINIQUE jest firmą znana na całym świecie ze swoich przetestowanych alergologicznie, w 100 % bezzapachowych kosmetyków do pielęgnacji dla kobiet i mężczyzn i makijażu. Asortyment marki dostępny jest dla klientów w każdym wieku: począwszy od podstawy pielęgnacji Systemu 3 Kroków - przechodząc do linii dla skóry z wypryskami a skończywszy na produktach dla skóry naznaczonej czasem.
Jaka jest historia marki? Wszystko zaczęło się od artykułu, który redaktor amerykańskiego Vogue - Carol Phillips, kierująca wówczas projektami specjalnymi, miała napisać na temat sposobu, w jaki ludzie powinni pielęgnować swoją cerę. Powstał tekst zatytułowany: „Czy można stworzyć wspaniałą cerę? Odpowiada dermatolog.” Owym ekspertem był jeden z najwybitniejszych nowojorskich dermatologów dr Norman Orentreich. Idea, jaka została rozwinięta na łamach magazynu była szokująca. Głosiła, że kobiety mogą aktywnie pielęgnować swoją cerę i wpływać na jej kondycję. Doktor zachwalał w nim korzyści płynące z oczyszczania twarzy mydłem, złuszczania i nawilżania, a przy tym jednoczesnej ochrony przed słońcem. Dwukrotnie w ciągu dnia.
Zgłoszone przez doktora postulaty oczyszczania, złuszczania i nawilżania stały się podstawą dla Systemu Trzech Kroków, z którego obecnie słynie CLINIQUE.
100% bezzapachowe. Spytacie pewnie - dlaczego to miałoby być zaletą? Według Amerykańskiej Akademii Dermatologii "substancje zapachowe powodują więcej alergicznych wysypek kontaktowych niż jakikolwiek inny składnik". Stany zapalne wywoływane przez alergie hamują procesy naprawcze skóry i osłabiają jej reakcje obronne. Co za tym idzie - alergie mogą powodować starzenie się skóry. Clinique to pierwsza marka dermatologiczna, która jest w 100% bezzapachowa.
Pielęgnacja 3 kroki. Słusznie, bo brand zasłynął właśnie ze swoich kosmetyków pielęgnacyjnych dostosowanych do czterech typów skóry. Mamy do wyboru produkty przeznaczone do cery bardzo suchej i suchej, mieszanej w stronę suchej, mieszanej w stronę tłustej lub tłustej.
1 Krok - Oczyszczaj - to mydło płynne lub w kostce. Od tego powinniśmy zacząć swoją pielęgnację skóry.
2 Krok - Złuszczaj - płyn złuszczający powoduje, że cera jest świeża i gładka.
3 Krok - Nawilżaj - przy pomocy żelu lub emulsji o beztłuszczowej formule.
Niedawno do słynnej trójki dołączyła szczoteczka soniczna, która zwiększa skuteczność stosowanych kosmetyków. W palecie mamy do wyboru różne rodzaje główek, w zależności od potrzeb cery i zakładanych efektów. Otrzymała nagrodę Glammies 2015.
Marka jako pierwsza wprowadziła indywidualne konsultacje, podczas których klientki są poddawane bezpłatnej analizie skóry przy użyciu komputera Clinique, zapoznają się z najważniejszym i informacjami na temat Systemu Trzech Kroków Pielęgnacji Cery i mogą wypróbować indywidualnie dobrany makijaż. Klientki mogą również bezpłatnie poprawić swój make-up w salonie CLINIQUE. Jest to usługa darmowa i nie wiąże się z obowiązkowym zakupem produktów. Możecie też zawsze sięgnąć po jeszcze mniejsze produkty i wypróbować je na sobie w domu. Nie są to jednorazowe próbki jak w przypadku innych marek na rynku. Miniatury produktów to nierzadko 1/3 lub 1/2 pełnowartościowego produktu.
Do kosmetyków marki CLINIQUE nie trzeba mnie przekonywać. Mam okazję stosować je codziennie i muszę przyznać, że potrafią sprawić cuda, jeśli chodzi o pielęgnację cery. To mój rytuał, powtarzany dwa razy dziennie. Po dwóch tygodniach zobaczycie pierwsze efekty. Szczerze polecam!
Pep-Start Eye Cream to zupełna nowość w asortymencie sprzedażowym marki. Krem pod oczy, który sprawia, że wyglądamy na wypoczęte, nawet po nieprzespanej nocy.
Moisture Surge Intense - hit sprzedażowy, jeśli chodzi o kremy nawilżające marki. Popyt na niego jest tak duży, że Clinique postanowiło wyjść naprzeciw swoim klientkom i obniżyć cenę produktu ze 199 na 109 zł.
Równie popularna i silnie działająca jest linia Smart - zakwalifikowana jako Bestseller w ofercie CLINIQUE.
CLINIQUE to nie tylko pielęgnacja, ale i makijaż. Marka znana jest również z doskonałych podkładów, dostosowanych do potrzeb skóry.
Pep-Start Eye Cream to zupełna nowość w asortymencie sprzedażowym marki. Krem pod oczy, który sprawia, że wyglądamy na wypoczęte, nawet po nieprzespanej nocy.
Moisture Surge Intense - hit sprzedażowy, jeśli chodzi o kremy nawilżające marki. Popyt na niego jest tak duży, że Clinique postanowiło wyjść naprzeciw swoim klientkom i obniżyć cenę produktu ze 199 na 109 zł.
Równie popularna i silnie działająca jest linia Smart - zakwalifikowana jako Bestseller w ofercie CLINIQUE.
CLINIQUE to nie tylko pielęgnacja, ale i makijaż. Marka znana jest również z doskonałych podkładów, dostosowanych do potrzeb skóry.
Dla wielbicielek kosmetyków do makijażu brand przygotował specjalną linię Pop Artistry i zaprosił do współpracy znaną szwedzką wokalistkę pop - Zarę Larsson. Salon błyszczy kolorami. Dla mnie hitem są lakiery do ust. Nie spływają z ich powierzchni, są mocno napigmentowane. Dostępne w wielu intensywnych, soczystych kolorach.
Aktualnie przy zakupie kosmetyków od 259 zł w salonie lub sklepie online dostaniecie niespodziankę - kosmetyczkę z 5 miniproduktami. A jeśli chcecie kupić produkty CLINIQUE na prezent, salon pięknie je zapakuje.
Salon CLINIQUE znajdziecie w Silesia City Center | al. Mysłowicka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz