niedziela, 29 stycznia 2017

Nowości Stycznia 2017

Zimowe wyprzedaże mają się powoli ku końcowi. Nowe, wiosenne kolekcje pojawiają się w salonach. Szczęśliwie udało mi się kupić wszystko, na co polowałam w trakcie sezonu AW16/17. Sprawdźcie, co takiego.




Tekstylna Torebka ZARA


Tę tekstylną torebkę zamówiłam w ZARA online i ku mojemu rozczarowaniu, którym podzieliłam się już na swoim Instastory, dotarła wybrakowana. Ma urwane ozdoby z klapy. Blaski i cienie robienia zakupów na wyprzedaży...


Granatowa Sukienka ZARA | Szara Sukienka ZARA

Dwie sukienki, jedna - szara, o długości midi idealnie nadaje się jako office wear, druga, granatowa - mini. Wygląda obłędnie z kozakami za kolano. Obie zabudowane pod samą szyję.


Buty typu Monk Massimo Dutti

Skórzane monki z Massimo Dutti o męskim fasonie są bardzo porządnie wykonane. Świetnie sprawdzą się w zestawie ze spodniami w kant przed kostkę. Podobnie ma się sprawa z czarnymi derbami z Mango (zdj. poniżej).

Bluzka cięta z koła COS | Buty MANGO


Sukienka RESERVED | Skórzana Torebka ZARA

Dwa hitowe produkty. Sukienka w kolorze khaki z Reserved kupiona za bezcen. Jest bardzo dziewczęca, dzięki falbanom przy rękawach i na wysokości ud. Zestawiona z zamszowymi kozakami za kolano daje rewelacyjny efekt. Dzięki wyprzedaży ta skórzana torebka z ZARY wróciła na półki sklepowe. Komu nie udało jej się kupić w trakcie sezonu, ma ostatnią szansę. 

Kardigan ZARA

A co Wy upolowałyście na wyprzedażach?

6 komentarzy: