środa, 28 września 2016

Nowości Września 2016 - jakie kolory wybieram?

Czerwień, Fiolet, Khaki, Brudny róż - cztery wiodące tendencje kolorystyczne na sezon jesienno-zimowy 2016. Oprócz tego modne dodatki i akcesoria. Sprawdźcie, co kryje się pod tymi hasłami.

Zacznijmy od militarnych wpływów - w tym sezonie ograniczam się jedynie do torebki w kolorze khaki z ozdobną apaszką. Wbrew pozorom, pasuje do wielu innych barw, jak np. brudnego różu, nude, czerwieni. Torebka ma kształt mini kuferka - zwróćcie szczególną uwagę na ten model - można go nosić w ręku lub na ramię.


Torebka ZARA   | Pierścionki H&M Premium | Okulary SheIn

Czerwień - coś dla fanek mocnych kolorów. I choć na wybiegach u największych projektantów króluje w total looku, ja zdecydowałam się na satynową bluzkę. Nieustannie łączę ją z czernią i złotem. Karmin i złoto tworzą świetny tandem, nie tylko w święta. Idealnie współgra z czarnymi botkami z głębokim wycięciem. Sprawia ono, że nogi wydają się dłuższe i szczuplejsze.


Botki ZARA | Bluzka MANGO

Dałam się porwać fioletowej burzy. Wybrałam elegancką bluzkę w kolorze śliwkowym - idealnie sprawdzi się na nadchodzącą jesień. Moja ma kokardę do zawiązania wokół szyi, ale świetne będą również te z falbanami. Intensywny fiolet zestawiajcie ze złotem, żółcią lub - tu uwaga - z czerwienią. Nowością w mojej szafie są także plisowane spodnie 7/8. Plisy są aktualnie na topie. Możecie wybrać również spódnicę midi o tej fakturze.


Czółenka ZARA | Pierścionki H&M Premium | Pasek H&M | Bluzka H&M | Spodnie SheIn

Brudny róż - nabyłam dwie rzeczy - czółenka na klocku i torebkę na łańcuszku. Tej ostatniej zdecydowanie nie polecam. Jak za tę cenę - bardzo marna jakościowo. Aktualnie zastanawiam się nad jej zwrotem. Natomiast jeśli mowa o butach - to moja pierwsza para o takim fasonie. Szpic i kolor sprawiają, że wydłużają nogi, a obcas zapewnia wygodę na długie godziny w pracy.


Torebka H&M Trend | Okulary SheIn

5 komentarzy: