środa, 9 maja 2012

Longing for the summer

Zaczynamy!
Ci, którzy dotychczas odwiedzali mnie na Facebook'u  lub fotoblogu, znając z drugiej strony obiektywu, mają teraz możliwość śledzenia moich myśli, inspiracji, fotografii i wszelako pojętych poczynań właśnie tu. Blogowo-lajfstajlowo-modowo-modelingowo, czyli odzieranie z tej części 'prywatności', która może być pokazana bez skrupułów szerszej publiczności. ;-)

Ta fotografia inspiruje mnie od dawna. Napawa nostalgią.
Tęsknię za takimi miejscami, ciepłem (którego ostatnio coraz więcej) i letnią wieczorną melancholią. 
Marzę o zrealizowaniu sesji zdjęciowej - TAM.


A tymczasem pozdrawiam znad filiżanki kawy, posyłając uśmiech Mona Lisy. ;-)


Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym blogiem :) Napewno będę śledziła każdy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa. Ogromnie mi miło. Liczy się każda opinia. Zapraszam częściej i zachęcam do dzielenia się swoimi myślami.

      Usuń
  2. Właśnie przejrzałam całego bloga. Jestem pod wielkim wrażeniem, profesjonalizm mnie zachwycił. Chciałam pogratulować świetnego bloga, który od tej pory stanie się moją inspiracją. Pozdrawiam bardzo gorąco i życzę sukcesów!!! Kasia Małek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń