sobota, 27 października 2012

Full in love

nie odchodź

zabierzesz co najwyżej ciało
ale przecież Reszta
i tak
zostanie ze mną




nazostawiałaś siebie
Nieobecna
wszędzie tam gdzie cię nie ma
jest mi ciebie za dużo



wiesz Nieobecna
ja
musiałem odejść
musiałem odejść
po to
by przekonać się że byłaś
najmądrzejsza
najpiękniejsza
najpotrzebniejsza
wybacz
ale gdybym nie odszedł
nigdy bym tego nie wiedział




Nieobecna
odezwij się czasem
ciekawy jestem
gdzie i z kim teraz
umierasz




Stylizacja, fryzury i pozowanie: Me
Makijaż: Ewelina Zych
Niektóre elementy garderoby dzięki uprzejmości: Justyna Polska
Wiersz: Jarosław Borszewicz




Pozdrawiam deszczowo,
widzimy się w poniedziałek/wtorek.
M.

PS. Widzieliście się wczoraj z Bondem?
Osobiście nie jestem zapaloną fanką serii, jednak tej części z powodzeniem mogę powiedzieć - wow!




58 komentarzy:

  1. pięknie! delikatnie, subtelnie, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja przepiękna!
    klimatyczna, pełna melancholii... szczególnie urzeka mnie przedostatnie zdjęcie!

    PS. czyli Bonda zobaczyć warto?!
    a jak spisał się Javier Bardem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pisałam Ci już nawet na fanpage'u, że JAK NAJBARDZIEJ! Idź, idź, idź. Musisz zobaczyć Bardema w akcji. Fantastycznie ograł tę postać. Zdecydowanie tak.
      Nic więcej nie zdradzę, bo zepsuję niespodziankę.

      Usuń
  3. Przepiękna ta sesja, jesteś taka delikatna, zmysłowy. Zakochalam sie w drugim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. w domach z betonu...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna sesja! Jestem pod wrażeniem :);)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, piękne.

    infinity-unicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobry fotograf i modelka również, ale cała ekipa na pewno się przywiązała to tak świetnego końcowego efektu :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała sesja:) Zero wulgarności, za to pełna zmysłowość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. magicznie!!

    www.live-style20.blogspot.com


    nowy post :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcia idealne!

    pozdrawiam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia. jesteś taka ładna <3 bardzo mi się podob.
    zapraszam do siebie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ZDJĘCIA PIĘKNE !!
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zmysłowa sesja - wyglądasz pięknie. Jedyne co troszeczkę (ciut ciut) mi przeszkadzało to ciemna bransoletka na ręce, gdy wokół wszystko takie jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia a najbardziej podobały mi się stroje

    OdpowiedzUsuń
  15. te zdjęcia sa niesamowite. Niby nagość,ale jednak nie są wulgarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noooooo pięknie :-) bardzo zmysłowością i delikatnie i piękna modelka !!!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. odważnie :) ale zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia, bardzo subtelne kobiece i sexowne przy czym nie wulgarne :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są piękne, takie delikatne, w sumie musiałaś mieć niezłą odwagę żeby zrobić takie zdjęcia. No ale jeśli się ma TAKĄ figurę to trzeba się nią chwalić, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja powiem WOW!!!Piękne zdjęcia,gratuluję odwagi ja bym tyle nie miała ale Ty jesteś piękną kobietą!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. JESTEM POD WRAŻENIEM!!!!
    piękne zdjęcia!
    kobiece, subtelne!
    Cudne!
    Rzadko spotyka się taki poziom na blogach.
    BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. beautiful pictures!!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne, klimatyczne zdjęcia!
    jestem strasznie zachwycona, masz coś w sobie co nie pozwala mi oderwać wzroku

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem najlepsza sesja z Witalisem do tej pory! A wiadomo, że każda jest rewelacyjna, bo tworzycie niesamowicie zgrany duet :) No i stylizacje - boskie! Aż mam ochotę przełamać swą nieśmiałość ;) Pięknie, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne zdjęcia!
    Uwielbiam na Ciebie patrzeć : )

    OdpowiedzUsuń
  26. wow to ja mówię po obejrzeniu tych zdjęć! cudowneeeee
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zdjecia,zawsze o takich marzyłam!
    Jesteś taka delikatna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś piękna. Zdjęcia to jak dla mnie mistrzostwo, zazdroszczę sesji, też kiedyś chciałabym w jakiejś uczestniczyć ;c dodaję do obserwowanych ♥

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. CUDDDNE zdjecia ! <3

    Obserwujemy??
    FLYINGSNAP.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie, jeśli chcesz, to obserwuj. Nie musisz pytać mnie o pozwolenie. ;-)P

      Usuń
  30. Jejku, te zdjęcia są rewelacyjne...takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko Boska!
    Dawno nie widziałam tak PIĘKNYCH zdjęć.
    Są subtelne, delikatnie i bardzo kobiece.
    Jesteś przepiękna :)

    Będę tu zaglądać, bo warto nacieszyć oczy takim pięknym widokiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oj dzięki. tym, bardziej mi miło, że pisze mi to ktoś, kto ma tak niesamowite zdjęcia ;)Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne są te zdjęcia, płynie z nich taka delikatność ale to nie tylko zasługa fotografa ale i modelki

    Brawo!

    Zapraszam do świata secondhandów ilovesecondhands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne zdjęcia ! takie subtelne :)
    uwielbiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama interesuję sie bardzo fotografią i te zdjęcia są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. amazing shots, she looks so beautiful and delicate xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej, jesteś taka piękna... zdjęcia są takie piękne, no rozpływam się. chciałabym kiedyś tak wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia, przepiękne kobiety, ja tez kiedyś pozowałam i wczuwałam się w role modelki.A teraz czas na blog:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mirella, jak Ty jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Delikatna, jasna prawie przezroczysta skóra, jak jedwab. Piękne szczupłe ciało, talia. Jesteś piękną Damą. Cudownie wyglądasz w tej bieliznie.

    OdpowiedzUsuń