czwartek, 18 lutego 2016

Czas zadbać o dłonie!

Coś innego niż zazwyczaj. Nowość zarówno dla Was, jak i dla mnie. Tym razem odwiedziłam Klinikę Pięknych Dłoni. Salon jest krótko po remoncie, wszystko jest nowe i piękne, w barwach bieli, czerni i czerwieni. Miałam okazję skorzystać z kilku świetnych zabiegów pielęgnacyjnych. Przeczytajcie cały wpis, przekonując się, jakie to zabiegi.





Klinika Pięknych Dłoni [zobacz również wnętrze salonu - klik] to świat elegancji i profesjonalizmu. To miejsce wyjątkowe i ekskluzywne, w którym świadczone usługi są na najwyższym poziomie. Znajdziesz tu najnowsze odcienie i olbrzymie gamy barw lakierów i żeli, a także modne wzory oraz sezonowe nowości.
W ofercie znajdują się również najlepsze zabiegi pielęgnacyjne dłoni i stóp oraz szeroki wybór zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało.

Odwiedzając Klinikę, skorzystałam zabiegu pielęgnacyjnego dłoni SPA Azjatycka Wiśnia i manicure. Najpierw kosmetyczka zajęła się polerowaniem i opiłowaniem paznokci, by nadać im wybrany kształt - jak wiecie, jestem zwolenniczką kwadratowych z zaokrąglonymi bokami. Następnie wykonała peeling. Prawdziwym hitem była 'azjatycka wiśnia'. To masaż dłoni woskiem. Pachnie zniewalająco. Ostatnim etapem był manicure. Kosmetyczka wybrała dla mnie topowy kolor. Lakier, połączony z utwardzaczem powinien utrzymywać się na paznokciach 7 dni. Tak też jest w rzeczywistości. Paznokciom niestraszne pranie, zmywanie naczyń ani porządki domowe. Lakier nie odpryskuje, jest bardzo trwały.

























Klinika Pięknych Dłoni | Silesia City Center, Al. Mikołowska.

6 komentarzy:

  1. Fajnie tak zrobić sobie dzień relaksu i pozwolić, aby to inni nas rozpieszczali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś piękna <3 Super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor paznokci :) Mnie robienie manicure bardzo relaksuje, lubię robić go sobie lub komuś innemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolorek masz na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń