wtorek, 17 maja 2016

FOGDANCING x SILESIA

Całkowita różnorodność. Od pokazu, przez concept store, multibrand, skończywszy na salonie z kosmetykami. Poznaj mój ostatni przystanek na mapie Silesia City Center. Zobacz skrót najważniejszych wydarzeń. 





W ostatnich czterech tygodniach złożyłam wizytę w czterech salonach: Loft37, SONO IDONI, L'occitane en Provence i Tru Trussardi. Ten ostatni odwiedziłam za sprawą pokazu najnowszej kolekcji marki na sezon wiosna-lato.

Linki o każdej z wizyt znajdziecie pod nazwą salonu.

Loft37 - Królestwo butów
 
Niedawno otworzony w Silesia City Center w Katowicach. Niewielki, ale przepięknie urządzony. Każda kobieta znajdzie w nim swój ulubiony model butów. Perełki odnajdą tu zarówno wielbicielki szpilek, jak i te, które na co dzień wybierają mokasyny. Znakiem rozpoznawczym marki jest hand made, nad każdą parą butów pracuje aż 10 osób.

Aktualnie w salonie możemy zetknąć się z trzema głównymi kolekcjami - Ada Fijał Loves, Reksio [dochód uzyskany ze sprzedaży tej linii zostanie przeznaczony na digitalizację postaci Reksia] i Ślubną - Yes, I do
Warto również zaznaczyć, że Loft37 to nie tylko buty, ale i dodatki. W salonie w Katowicach możemy zakupić torebki. W tym sezonie modne są listonoszki i worki. I tych nie mogło zabraknąć w asortymencie marki. 
  


SONO IDONI - Nowy multibrand w Silesia City Center

Najlepsze włoskie marki w jednym miejscu. Kompozycja marek, które są dostępne w sklepie SONO IDONI, to wachlarz około trzydziestu czołowych włoskich producentów, które zostały bardzo starannie dobrane, zawsze szukając połączenia doskonałej jakości materiałów i precyzyjnego wykonania z włoskim stylem, wieloletnią tradycją i z nowoczesnym podejściem do designu. Osiem najważniejszych marek w sklepie SONO IDONI zostało wyeksponowanych w postaci dedykowanych butików, zwanych cornerami, które zorganizowano w formie otwartych stoisk, łączących się z resztą sklepu. Zarówno cały sklep, jak i wspomniane cornery, zostały podzielone pod względem asortymentu na część damską i męską.
Przygotowałam tam kilka ciekawych stylizacji z udziałem takich marek jak Armani, Valentino i Versace.




Tru Trussardi - Pokaz wiosna-lato 2016

Nie od dziś wiadomo, że CH Silesia jest liderem w organizowaniu najważniejszych wydarzeń modowych na Śląsku. I tym razem nie było inaczej. Niedawno odbył się tam pokaz Tru Trussardi prowadzony przez Joannę Horodyńską. Na pokazie zaprezentowano większość projektów marki z damskiej i męskiej kolekcji na sezon wiosna-lato 2016.

Przed i po pokazie miałam chwilę, by dokładnie przyjrzeć się kolekcji, wybrać to, co najbardziej przypadło mi do gustu. Oczywiście nie mogło zabraknąć błękitu serenity [trend alert!] i odcieni nude. Aczkolwiek w przypadku tych ostatnich, w tym sezonie to nie kolor nude, w którym będziemy wyglądać jakbyśmy były nagie. Tym razem został zmieszany z nutą różu. Jeśli chodzi o buty i dodatki, oszalałam na punkcie malutkiej torebki w kolorze cafe au lait i sneakersów z brokatem w kolorze słoneczników. W sezonie wiosna-lato 2016 znajdzie się coś i dla miłośników klasyki. Kolekcja jest bogata w kolory czerni i bieli






L'occitane en Provence - Nowa lokalizacja salonu

Odwiedzając salon L'Occitane możemy przenieść się w krainę południowo-wschodniej Prowansji i bezkresnych pól lawendy. Poczuć zapach werbeny, posmakować migdałów, dotknąć delikatnej peonii. Sprawdzić, czym jest nieśmiertelnik.

Lawenda była jednym z pierwszych kwiatów przedestylowanych przez Oliviera Baussan, założyciela L'Occitane. W Prowansji nazywana "niebieskim złotem" jest aromatycznym symbolem południa Francji. To pachnąca dusza regionu i zarazem owoc ciężkiej pracy. L'Occiane wykorzystuje lawendę, w którą zaopatruje się w spółdzielniach rolniczych z Górnej Prowansji. W salonie nie brak koszów z kwiatami i symboli innych Prowansji.

Immortelle to najważniejsza linia w asortymencie salonu. Immortelle pochodzi z Korsyki, nazywany jest wiecznym kwiatem, ponieważ nigdy nie więdnie, nawet po zerwaniu. Organiczny olejek z Immortelle jest bogaty w aktywne cząsteczki o unikalnych właściwościach przeciwdziałających oznakom starzenia. Z tej serii kosmetyków można wydzielić dwa najważniejsze produkty - olejek młodości i nowość - krem Divine o lekkiej konsystencji.


Wszystkie opisywane salony znajdziecie w Silesia City Center.


1 komentarz: